Welkom
Welkom bij onze vereniging. BC Alkmaar is een vereniging met ongeveer 100 recreatieve en gevorderde spelers.
Bij BC Alkmaar hebben we twee speelavonden:
  • Op de dinsdag van 20.00 tot 22.30 uur in de sporthal De Meent.
  • Op de donderdag van 20.45 tot 22.45 in de sporthal de Hoornse Vaart.

Het seizoen duurt van  september 2017 tot en met mei waarbij we uitgezonderd de feestdagen op een sportieve manier deze mooie sport beoefenen.

Kijk hier voor het speelschema.

Zodra we de data voor de toernooien hebben vastgesteld zullen we die ook weergeven.

Beginner en gevorderd

BC Alkmaar is een recreatieve vereniging met recreatieve spelers en gevorderde spelers.

Competitie

Onze vereniging biedt de mogelijkheid tot het spelen van de regionale “onderlinge clubcompetitie”.

Training

Onze vereniging heeft twee trainers van wie je zowel als beginner als gevorderde training kunt krijgen. Aan deze trainingen zijn geen extra kosten verbonden.

Contributie

De contributie bedraagt €120 per seizoen. Hiervoor kun je twee keer per week spelen.

Het nieuwe seizoen begint op 1 september.