Aanmelding speelavond voor leden

Aan/afmelding voor speelavonden (voor leden)

Aan/afmelden voor de speelavond in de Oosterhout op dinsdag a.s.

AANmeldingAFmelding

Voor de zomermaanden juni, juli en augustus is er een speelavond in de sporthal Oosterhout op de dinsdag van 20:00 tot 22:00.
    De noodverordening en de richtlijnen geven nadrukkelijk aan dat er alleen singles gespeeld mogen worden en er een maximum van 30 personen in de  zaal is toegestaan.

Het is dus even niet zo gezellig als op het plaatje hierboven. Wij hopen dat dit snel voorbij gaat.

Tot daarheen het volgende:

• Per speelavond geldt er een maximum van 30 spelers.
    • Omdat veel leden hebben aangegeven wel singles te willen spelen zijn we genoodzaakt om te gaan werken met vooraf aanmelden van de wens om te gaan spelen.

Je moet je dus aanmelden voor iedere speelavond. Mocht het zo zijn dat er voor een avond meer aanmeldingen zijn dan de zaal toestaat, zullen we als bestuur helaas een keuze moeten maken van wie we moeten vragen om op een andere avond te komen spelen.

Dit betekent:

• Als je wilt spelen meld je dan hier aan. Dit moet je dus voor elke avond doen waarop je wilt spelen. Je kunt je vanaf woensdag aanmelden voor dinsdag a.s.. De aanmelding sluit de dag voor de speeldag om 18:00 .
    • Check je mail voor de bevestiging van je aanmelding. Pas op: de mail komt van deze website en wordt mogelijk behandeld als spam.
    • Stel dat er na de aanmelding blijkt dat je toch niet kunt spelen meld je dan ook weer af. Het doel is dat wij de krappe speelruimte zo goed mogelijk benutten.
    • Mochten er meer aanmeldingen zijn dan beschikbare plaatsen dan geven we vanuit het bestuur aan wie niet kan spelen.
    • Hierbij houden we ook rekening met een goede spreiding over de leden die willen spelen en het aantal avonden waarop je al gespeeld hebt. Het gaat er dus niet om wie als eerste heeft aangemeld.
    • De lijst met spelers (en eventuele afwijzingen) wordt na einde van de aanmeldperiode verstuurd per mail. Check dus je mail voor vertrek. Stel, je hebt de mail over het hoofd gezien en er is geen plek voor jou, dan zullen wij je toch moeten vragen om weer naar huis te gaan.

Zonder aanmelding kun je helaas niet spelen. Kom dus ook niet op de bonnefooi. Als wij iets niet willen dan is het discussie op de speelavond zelf. Wij hopen dat iedereen hieraan meewerkt.